Pojazdy:

Szukaj produktu

Producenci

Raty

Każdy pojazd możecie Państwo zakupić w systemie ratalnym.

CREDIT AGRICOLE Bank Polska S.A.

BGŻ BNP PARIBAS BANK S.A.

SANTANDER CONSUMER BANK S.A.


RATY NA ODLEGŁOŚĆ
tel : 509 430 428.

SANTANDER CONSUMER BANK S.A.


Dane do wpłaty

Jednoslad A. Słowiński
42-600 Tarnowskie Góry
ul. Piastowska 14
Bank Śląski o/Tarnowskie Góry
37 1050 1386 1000 0002 0086 8891

JUNAK S 200 - 200 CC

JUNAK S 200 - 200 CC
Producent:
Junak

brutto: 5499.00 zł

Atrybuty produktu

Pojemność: 199 CC
Silnik: CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, CHŁODZONY POWIETRZEM
Skrzynia biegów: MANUALNA
Smarowanie silnika: MISKA OLEJOWA
Moc: 14,7KM
Osiągi: 100 KM/H
Masa: 138 KG
Wymiary: WYMIAR DŁ / SZER / WYS (mm) 2004 / 682 / 1093
Koła: ROZMIAR OPONY PRZÓD 70 / 90 - 17 , ROZMIAR OPONY TYŁ 100 / 80 -17
Hamulce: HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY , HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY

 S-200

Ten model jest wyjątkowo zręcznym kompromisem pomiędzy motocyklem sportowym a dynamicznym turystykiem umożliwiającym względnie komfortowe podróżowanie na dłuższych dystansach. Jednym słowem – daleko i szybko.
Stylistyka nadwozia została podporządkowana dwóm wiodącym założeniom: uzyskanie optymalnej pozycji za kierownicą tak podczas ostrej jazdy sportowej jak i turystycznej włóczęgi. Jasno i czytelnie przeznaczenie maszyny określa konstrukcja kolumny oraz samo osadzenie kierownicy. O ile siedzenie pasażera tchnie surowym, oszczędnym stylem o tyle w przypadku kierowcy zastosowano modyfikacje ukierunkowane na podniesienie komfortu. Przede wszystkim samo siedzisko zlokalizowano wyżej zapewniając tym samym lepsze wyczucie środka ciężkości, a także poprawiając wygodę. Wnęki w konstrukcji zbiornika pozwalają na precyzyjne sterowanie motocyklem za pomocą kolan, wyjątkowo przydatne podczas szybszej jazdy.
Najbardziej charakterystycznym punktem motocykla jest owiewka. Rozpoczynając od przodu tworzy agresywny dziób ozdobiony nowoczesną optyką oświetlenia i zamknięty maleńką szybą chroniącą kokpit. Rozcinający opory powietrza klin zamyka boczne powierzchnie motocykla płytkimi deflektorami, a od dołu chroni silnik solidną konstrukcją pługa.
Tył motocykla to design typowo sportowej maszyny. Płaski nawis z tylnym siedziskiem „lewituje” nad masywnym przedłużeniem siedzenia kierowcy. Całość osadzono na centralnym amortyzatorze zamontowanym równolegle do ukosu sportowego tłumika.
Silnik to jednocylindrowy, chłodzony powietrzem czterosuw o pojemności 199ccm i mocy rzędu 15KM. Siedemnasto calowe koła aluminiowe postawiono na ogumieniu typowo szosowym uwzględniając użytkowe przeznaczenie pojazdu. Dwa zespoły tarczowych hamulców przy stosunkowo niewielkiej mocy i maleńkiej masie własnej wydają się aż nadto spełniać wymagania stawiane tej klasie motocykli.

Galeria produktu:

Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię